Thats why i called it semester break.

bachelor of applied arts and design, iium, second semester year two, start tomorow. last semester = shit. bloody hell.

ak rase, semester break ni adalah cuti yang paling bermanfaat. nak ak wat karangan tak? tajuk: ceritakan pengalaman anda semasa cuti semester yang lalu. ak nak letak rangka karangan jer la. isi penting sumer dlam point. pandai2 anda melengkapkannya, kalau nak dapat a spm la.kalau tak nak tak yah. bace sajer.

pendahuluan:

-cuti semester bermula pada 17/11/2009.
-saya pulang ke rumah pada keesokan harinya.
-saya berasa sungguh seronok.

isi penting:

1:
-saya pergi ke langkawi
-pergi bersama rakan selama 3h2m
-melawat tempat2 menarik
-paling seronok ialah ketika menaiki bot ke pulau2 di sekitar langkawi

3:
-saya melawat galeri petronas di klcc
-pameran rythm of 21st century2 oleh raja shahriman
-masuk adalah percuma
-arca yang dipamerkan sungguh hebat dan unik

4:
-saya mengambil banyak gmbar semasa cuti
-gmbar stadium, gmbar suasana di bukit bintang, dan gmabr sendiri
-saya mendapat byk kawan baru semasa keluar mengambil gambar

5:
-saya melawat klpac sebanyak 2 kali.
-saya melihat gambar2 lomografi oleh lomokids dan painting oleh numpueng
-gambara dan lukisan amat menarik
-saya pergi menonton maskara di rumah pena. pembacaan puisi amat menyentuh jiwa halus saya.

kesimpulan:

-cuti saya dimanfaatkan dgn ulangkaji pelajaran,melukis dan mengembara
-keluarga saya sentiasa memberikan sokongan
-saya berasa sangat gembira











exif:

smena 8m
agfa ct presia cross-processed

*klik image for a better view

POSTED BY omarkhayam
POSTED IN
DISCUSSION