REbiu LOS&FAUN


sperti post sblum ini, lihat dibawah kalau x nak migrain..maksudku di post sebelum ni.

emo skit.best jugak emo2 ni.
bgn pagi gosok gigi,
start motor ex5 bapakku beri,
pecut ke timesquare gila babi,
takut terlepas show awal pagi,
smpai2 trus bediri,
tgk shotime pe yang nak beli,

"kak, los dan faun sorang, paling awal ade?"
~"los dan faun, kol 11.40, rm7 ringgit." dgn slang seorng customer service.hm paham2
"ok, nak, hrga student ek, ader kad student ni"
~"seat?yg ni skrin, sume masih kosong"
"gulp*, ak masih paling awal, gmm ok lah.nak D06."
~"los dan faun, 11.40, hall 4, rm 7, masuk tigkat stu ek"
"kak, saya ader student kad.."
~"oh, sori dik, tiket da print"
"cilakak punyer ...."

jam baru 11.00.jln pusing2 sorang diri,
igt nak makn mcD,
hm tak jadi,
duit ku da tggal skit jer nak bli nasi,
pusing2 smpai otakku basi,
lihat anak muda da hilang hrga diri,
baju ketat terdedah sana-sini,
aiii, tak cukup benang ke nak bli,
kt rumah ak ader tali tangsi,
klu gner tu lagi seksi....huarhhh

trus masuk ke rebiu lon dan faun,
saper bikin ni?
afdlin shaukilah, saper lagi..
mmg tak rugi,
duduk 10 minit tgk screen putih berseri,
lamanya, ape diorg igt ak tunggu teksi?
kuar iklan seksi2 lagi, layan jer la, nafsu sendiri.

jam 12, kuar celcom mempersembahkan,umum2, woh...

intro da buat ku happy,
sense of humor mmg menjadi,
soundtrack da mmg ok dari awal lagi,
cerita bermula buat ku tak kering gusi,
hmm, mmg da afdlin bikin filem ni,
aper genre lagi klu dia nak bagi,

"apa kamu tau tentang coli?"
"coli a, coli tu bra, bra tu coli"
"muahahahaha", hans isaac mmg sesuai watak sebegini.

dtg adlin wat muka sekupang nak basi,
bajet henssem dan macho buat ku geli,
hihihi, tpi leh tahan laa lawak yang disaji,
ader style, 5bintang ku beri,
permulaan, konflik, klimaks smpai la ke action dgn *heli...
pecah perut ak layan filem ni,
gelak terbahak macam babi,
org kt sebelah ak bengkek dan benci,
naseblaa, sper soh tgk filem afdlin shauki,
klu nak sedih2 gi laa lyn filem sepi.

*heli adalah helikopter la bangang...sori2.
terbaek.

http://afdlinshauki.blogspot.com/2008/12/need-your-help-petolongan-di-minta.html

POSTED BY omarkhayam
POSTED IN
DISCUSSION