Tidak ada yang sempurna

Bersambung dripada post sblumnya.

Menjadi fasilitator ni bukanlah suatu kerja yg susah. tetapi takleh juga nak kater senang. jadi, hari pertama kem ni, sumer crew ardent berdebar2. yer laa utk memberikan yg terbaik kannyer senang. jadi persiapan telah dibuat pada malamnya lagi. segala brief n fail telah siap dipek. tiber jer di SMK Lembah Bidong (sek elit tganu) debaran semakin kencang, dan crew ardent berpecah kepada dua kump. iaitu math n sains. math kt dewn besar, ktorang sains di bilik media, pusat sumber.
First impression ak kt skolah tu..takder cleaner ker kat skolah ni, pastu facilities terok giler, dan landscape pn kurang. tpi slpas diberitahu sekolah tu baru lagi, patut laa, kemudian udara sekitar dtg dr laut *udara masin, sumer bender2 besi berkarat.dri kipas sehinggalh ke grill pintu. jdi tak kisahlaa..kita dtg nak wat program, jd berpadalah..

Pelajar-pelajarnya pula, maklumlah sekolah elit, bagus dan dpt memberikan komitmen yg sepenuhnya. tpi yg sesetengah tu biaser laa...not all person need to be perfect. jdi kena lah melayan kerenah mereka ni sumer...utk pengetahuan, kem ni ader 2 sesi..dua hari pertama utk ting. 1 & 2, utk dua hari berikutnya utk ting 4.

setelah berpenat lelah, akhirnya, berjayalh juga kem ini dilaksanakan dgn cemerlang..ok.dgn krew2 ardent dan modul2 yg menarik, diharapkan dapat lah kem ini mencapai objektifnya yg tersendiri. kpada sumer yg terlibat, thanks and keep it up. utk maklumat lanjut leh lawat

http://www.ardentedu.com

Sempurna.mp3


POSTED BY omarkhayam
POSTED IN
DISCUSSION