10 perkara yang aku suka maser kecik2 tapii skrg dah tak suka

1. Jumpe ngan artis
:dulu aku ingat artis ni baik
:skrg baru aku tahu tak sumer artis ni baik
2. Makan KFC or McD or yang seangkatan
:dulu aku ingat restoran ni tak leh selalu pergi
:skrg aku tahu klu nk pergi tiap2 hari pon bleh
3. Dapat duit banyak
:boleh beli macam2
:skang duit byk tu boleh habis dlm maser baper jam jer, x smpat nak bli brg
4. Kawan ngan dak pompuan
:igt diorang ni selalu wangi n tak pernah kentut
:ruper2 nyer same jer
5. Jumper ngan Mat Saleh
:dlu maner ader byk mat saleh kt malaysia
:skang bersepah
6. Hafal lagu
:dlu lyn lagu lamer2
:skang byk giler lagu nak lyn
7. Makan kuih raya
:dulu kuih sedap2 gne resipi asli
:skang sumer gne bhn segera
8. Tengok citer katun
:dlu tv klu miss abis terlepas
:skang sumer leh download
9. simpan duit dlm tabung
:dlu byk duit syiling
:skang klu menabung msti tak penuh2
10. suka apa yng org dewasa tak suker
:sbb aku kecik lagi
:skang kan dah bsr....

POSTED BY omarkhayam
POSTED IN
DISCUSSION